Liity jäseneksi!

KAS ry:n säännöt sanovat jäsenyydestä seuraavaa:

”Yhdistyksen jäseneksi pääsee jokainen hyvämaineinen johtokunnan hyväksymä henkilö. Jäseneltä peritään yhdistykseen liittyessään kirjaamismaksu sekä vuosittain jäsenmaksu, joiden suuruudet määrätään yhdistyksen vuosikokouksessa. Jäsen voi myös suorittaa ainaisjäsenmaksun, joka on 10 kertaa sen hetkinen jäsenmaksu.

Jäsen voidaan erottaa yhdistyksen johtokunnan päätöksellä, jos hän jättää jäsenmaksunsa suorittamatta, jos hän muuten rikkoo yhdistyksen sääntöjä tai hyviä tapoja vastaan tai jos hän menettelyllään yhdistyksessä tai sen ulkopuolella on huomattavasti vaikeuttanut yhdistyksen toimintaa. Yhdistyksen jäsenellä on milloin tahansa oikeus erota yhdistyksestä ilmoittamalla siitä kirjallisesti yhdistyksen johtokunnalle tai sen puheenjohtajalle taikka ilmoittamalla erostaan yhdistyksen kokouksessa merkittäväksi kokouksen pöytäkirjaan.”

HUOM! Saadaksesi osallistua kisoihin alennettuun jäsenhintaan, kilpailulisenssissäsi tulee olla merkittynä edustusseuraksi Oulun Seudun Kennel- ja Agilityseura KAS ry

Jäsenmaksut

Oulun Seudun Kennel- ja Agilityseura KAS ry:n jäseneksi voi liittyä täyttämällä jäsenlomakkeen ja maksamalla jäsenmaksulaskun. Jäsenmaksulasku lähetetään antamaasi sähköpostiosoitteeseen kahden viikon kuluessa lomakkeen lähettämisestä.
Jäsenmaksulaskut lähetetään vanhoille jäsenille aina tammikuussa sähköpostilla. Käytäthän maksaessasi viitenumeroa.

Hinnasto

• Varsinainen jäsen 30 €
  • Nuorisojäsen 15 € (alle 18-vuotiaat)
  • Perhejäsen 15 € (samassa taloudessa asuu ainakin kaksi KAS:n jäsentä)
  • Ainaisjäsen 300 € (10 x vuosimaksu)
  • Uuden jäsenen kirjaamismaksu 5 €

Kirjoita maksulomakkeen lisätietoja kohtaan oma nimesi ja osoitteesi sekä lyhenne varsinainen, nuoriso tai perhe.
Uudet jäsenet maksavat lisäksi 5 € liittymismaksua. Esimerkiksi nuorisojäsen maksaa ensimmäisenä vuotena siis 20 € (15 € + 5 €).
Jäsenmaksut ovat voimassa vuoden loppuun lukuunottamatta ainaisjäsenmaksua. (Poikkeus: Jos liityt joulukuussa jäseneksi, jäsenmaksusi kattaa myös seuraavan vuoden!)
Jäsenasioista voi kysyä lisätietoa jäsensihteeriltä: jasensihteeri(at)oulunseudunkas.fi

Uusi jäsen

• Täytä jäsenhakulomake tästä
  • Saat 1-2 viikkoa jäseneksi liittymisen jälkeen jäsenmaksulaskun ja Tervetuloa jäseneksi –sähköpostin
  • Maksettuasi jäsenmaksulaskun, johtokunta hyväksyy sinut uudeksi jäseneksi seuraavassa kokouksessaan.

Vanha jäsen

• Maksa sähköpostilla saamasi jäsenmaksulasku annettuun eräpäivään mennessä. HUOM! Jäsenmaksua EI voi maksaa Smartumeilla.
  • Jos et halua enää jatkaa jäsenenä, ilmoita asiasta kirjallisesti johtokunnalle: johtokunta(at)oulunseudunkas.fi

Ryhmiin ovat etusijalla KAS:ia edustavat koirakot. Jos olet uusi harrastaja, voit hakea paikkaa alkeiskurssille. Lisätietoa seuraavasta agilityn alkeiskurssista saat koulutusvastaavalta: koulutusvastaava(at)oulunseudunkas.fi. TOKOn alkeiskursseista voit kysyä tarkemmin TOKO-vastaavalta: hipsuvarvas(at)gmail.com.

Epäselvissä tapauksissa ota yhteyttä jäsensihteeriin: jasensihteeri(at)oulunseudunkas.fi

Kisat 2024

23.-24.3.2024